しおこうじの発酵所

好きな曲を好きな時に好きなだけ訳する場所。好きな人がいたらうれしい。

【和訳】 Let You Love Me __ Rita Ora

今回和訳するのは、

Rita OraLet You Love Me です

 

[http://]

 

[ LYRICS ]

 

I should've stayed with you last night

昨日は君と一晩過ごすべきだった

Instead of going out to find trouble

そうすればトラブルに出くわしたりなんかしなかった

That's just trouble 

ただのトラブルだったけど

I think I run away sometimes

たまに逃げ出したくなる

Whenever I get too vulnerable

私が弱ったときは必ず

That's not your fault

でもそれは君のせいじゃないから

 

See I wanna stay the whole night

ねえ、一晩中一緒にいて

I wanna lay with you till the sun's up

太陽が昇るまであなたのそばにいたいの

I wanna let you inside

あなたのこころを手に入れたいの

Oh, heaven knows I've tried

神様だけが私のこの気持ちを知ってる

 

I wish that I could let you love

あなたに愛されることができたら

Wish that I could let you love me

あなたの愛を手に入れることができたら

I wish that I could I let you love

あなたに愛されることができたなら

Wish that I could let you love me

あなたの心を手に入れることができたなら

 

Say what's the matter, what's the matter with me?

言って、何が問題?私のどこが問題なの?

What's the matter with me?

私の何がいけないの?

Oh, I wish that I could I let you love

あなたに愛されることができたなら

Wish that I could let you love me now

あなたが今すぐ私を愛してくれたなら

I wish, I wish, I wish, I wish, I

ずっとそう考えているの

I wish, I wish, I wish, I wish, I

ずっとあなたに愛されたいって願っているの

 

And every time it gets too real

現実に直面した時や

And every time I feel I sabotage it

妨害されたと感じるときはいつも

I start running again

また逃げ出そうとしてしまう

And every time I push away

あなたと喧嘩した時はいつも

I really wanna say that I'm sorry

本当は”ごめんなさい”って言いたいのに

But I say nothing

何も言えなくなってしまう

 

See I wanna stay the whole night

ねえ、一晩中一緒にいてよ

I wanna lay with you till the sun's up

太陽が昇るまであなたのそばにいたいの

I wanna let you inside

あなたのぬくもりを感じていたいの

Oh, heaven knows I've tried

神様だけがこの願いを知ってる

 

I wish that I could let you love

あなたに愛されたなら

Wish that I could let you love me

あなたに愛されることができたなら

I wish that I could I let you love

あなたを私のものにできたなら

Wish that I could let you love me

私を愛してほしいのに

 

Say what's the matter, what's the matter with me?

言って、何が問題?私の何がいけないの?

What's the matter with me?

私のどこがダメなの?

Oh, I wish that I could I let you love

あなたに愛されることができるなら

Wish that I could let you love me now

今すぐにでも私のことを好きになってほしい

I wish, I wish, I wish, I wish, I

ずっとそう願っているの

I wish, I wish, I wish, I wish, I

いつもそう考えているの

 

 I wanna  stay with you till the morning

太陽が昇るまでそばにいて

 I wanna  lay with you through the sunrise

日が沈んでもそばにいて

 I wanna  show you that you're my only

あなたは特別だってどうしたら証明できるの

I wanna lay with you till the sun's up 

日が昇ってもあなたのそばにいたい

 I wanna  stay with you till the morning

お願い、朝までそばにいて

 I wanna lay with you through the sunrise,

本当は日が昇ってもそばにいたい

through the sunrise

1日中ずっと

Oh, heaven knows I've tried

私の願いを叶えて、神様

 

I wish that I could let you love

あなたに愛されたなら

Wish that I could let you love me

あなたに愛されることができたなら

I wish that I could I let you love

あなたを私のものにできたなら

Wish that I could let you love me

私を愛してほしいのに

 

Say what's the matter, what's the matter with me?

言って、何が問題?私の何がいけないの?

What's the matter with me?

私のどこがダメなの?

Oh, I wish that I could I let you love

あなたに愛されることができるなら

Wish that I could let you love me 

私のことを愛してくれるなら

 

Say what's the matter, what's the matter with me?

言って、何が問題?私の何がいけないの?

What's the matter with me?

私のどこがダメなの?

Oh, I wish that I could I let you love

あなたに愛されることができるなら

Wish that I could let you love me now

今すぐにでも私のことを好きになってほしい

I wish, I wish, I wish, I wish, I

ずっとそう願っているの

I wish, I wish, I wish, I wish, I

あなたが愛してくれたなら

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

和訳付き動画はこちら ⇓ ⇓ ⇓

[http://]